torsdag 24 november 2011

Tackfest och redovisning

Igår var det tackfest för våra faddrar från nollningen på schemat. Temat var amerikansk collagefest och bl.a. röda/blåa muggar var givna. Sedan även diverse roliga lekar och spel. Jag och Josefin var och handlade innan till denna trevliga tillställning och som tur var låg lägenheten vi skulle vara i nära från affären för vi fick rulla hem hela kundvagnen medan Josefin fick försöka leda två cyklar samtidigt. En högst vacker syn. Festen började vid halv sex och vid halv tolv var ingen kvar... låt detta tala för sig själv ;)

Idag har vi fått många komplimanger för festen vilket är najs:) Förutom detta hade vi något annat trevligt idag, nämligen muntlig redovisning av ett matte idag, kvart över åtta... Var man inte där skulle man ha blivit underkänd för hela kursen vilken går över hela hösten. Kult. Kan stoltsera med att jag klarade mig ;)

För övrigt har vi städat idag efter festen igår, duktigt duktigt! Efter det bar det av tillbaka till skolan för I-Pub med temat English fox hunt, hjorten var dock slut så det fick bli en hederlig burgare istället. Jag säger bara att imorn kallar definitivt gymmet på mig, sen blir det plugg, plugg, plugg!

Tack för mig, leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar