fredag 11 november 2011

Dags att bredda garderoben

Om man flyttar till Lund måste man vara beredd på att klä ut sig istället för att klä upp sig. Varje gång det är fest eller något annat trevligt evenemang är det även tema. Hittills har jag varit med om otur, brand, "visa insidan på utsidan", en färg, de obligatoriska och återkommande overallfesterna, toga, afterski och en del annat. Ikväll är det aktiva-sittning alltså för alla aktiva inom sektionen. Temat är "ja det är sant, jag har ju sett det på tv" och mitt utskott, AlumnI, ska alla vara iprenmannen. Just nu känner jag mig som en äkta iprenman med de blå strumpbyxorna och en kudde som halvt kväver mig när jag sitter ner, skönt! Får bara hoppas att temat framgår ;)

Som bevis på detta är här lite vackra bilder på mig inför skidfest och brandtentasittningen, observera det utomordentliga orangetupperade håret med fjädrar i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar