fredag 28 oktober 2011

Tenta och kaos.

Idag vankas det tenta. Känner mig sådär lagom pepp plus att av vädret ute så finns det mer att önska. Skönt då att man ska spendera eftermiddagen i en tentasal på Sparta och bli mentalt kastrerad som en i min RBL-grupp så fint uttryckte det. Sedan ikväll så ska det ju vara den obligatoriska tentafesten men ingen har liksom orkat ta tag i det där och det råder bara allmän förvirring och kaos. Och det är inte det enda som är kaos, mitt rum är i nuläget ett kapitel för sig. Under tentaveckan så hamnar det liksom inte så högt upp på prioriteringslistan att ha ordning och fint på rummet, saker i princip staplas på varandra, smutsiga glas högt och lågt men det blir det ändring på kl 18.01 idag då det blir till att strukturera upp mitt liv igen.
Nej, nu ska jag ta och kolla igenom min sammanfattning en sista gång och bottna med lite chili con carne innan tentadags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar