fredag 20 april 2012

So we'll meet again...

Ja asså vad ska jag säga? Det här med att blogga är uppenbarligen inte min grej men tänker att jag helt eneklt får köra på den mer sporadiska stilen. Inga tre inlägg om dagen här inte, mer tre per månad men den som väntar på något gott...

Sen sist har jag i alla fall flyttat tillbaka till Delphi och huserar nu i mitt egna korridorsrum, me gusta! Korridoren är kalasbra och här kan vi snacka karaktärer. Min favorit är so far Gustav. Han kommer från skövde, har en av de goaste dialekterna jag hört,går på stenålders diet och han har verkligen en helt egen approach på världen. Tänk lite Karl Pilkington fast mer positiv.Fick även veta att på senaste Tour de Chambre så hade han klätt ut sig till tjej och spelat den här låten och så klart även dansat till:

Kan även tillägga att låten hade gått på repeat i över två timmar den natten,mycket uppskattat av tjejen under som skulle sova...

Och nu i helgen väntar nya äventyr i Lääjnköping! Aaaah, kommer bli en bra helg. Har förövrigt överkonsumerat den här låten till hög volym de senaste dagarna och dansat fritt på mina 20 kvdm, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar