fredag 16 mars 2012

Har väl hänt alla någon gång...

Började kl tio idag, standard för oss ekonomer. Skulle i alla fall ta cykeln till skolan och märker att den är lite blöt på sadeln, ett ypperligt tillfälle att då använda mitt cykelöverdrag sponsrat av ICA som INTE vill ha några blöta studentrumpor utan ICA-studentrumpor, yesbox. Jag tar i alla fall fram det då det sitter under sadeln men märker att det blir lite kladdigt, varpå jag får fram en klump med leverpastej. Jag skojar inte. Leverpastej?! Så många frågor.

Igår så gjorde jag och Sophia även mat till Lisa som fyllt 20 år(läs; ny langare på systemet). Vi gjorde tortellini med champinjon, tomat och vitlök. Till efterrätt hade vi gjort en egen tårta med fyllningen chokladmousse, tinade hallon och vanlijvisp. Jag var ganska så taggad. Tror att bilden nedanför får tala för sig själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar