tisdag 24 januari 2012

Skryt om tvätt och andra livsfarliga aktiviteter

Yippie, idag är det tvättdag, suck... Det intressanta är att detta är en perfekt undanflykt från studier, så idag kunde jag skryta med i skolan att jag tyvärr inte kunde stanna och plugga för jag var tvungen att gå hem och tvätta. Det är kanske dags med tanke på att den vita bäddsoffan börjar bli mer och mer ifrågasättbar gällande färgen.

För övrigt riskerar jag liv och rörelse varje dag jag rör mig utanför dörren med tanke på att cykel + isgata = livsfara. Tyvärr kan jag inte ställa cykeln och prioritera min hälsa då jag varje dag hetsar ut från mitt lilla boende cirka tio minuter innan föreläsningen börjar. Vad ska jag göra? Antar att det bara är att plinga och köra, höhöhö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar