måndag 16 januari 2012

Det var inte ett tag sen, det var en evighet sen

Tänker ge mig själv titeln världens sämsta bloggare någonsin. Varför? Har inte träffat på någon annan som är lika dålig som jag att uppdatera bloggen. Över en månad mellan inläggen känns lite väl oambitiöst och rent ut sagt kasst.

Men nog om det, vad har hänt sen sist? Allt hemma i Trollis var underbart men behöver nog inte gå igenom det då ni som läser denna blogg utgjorde en majoritet av alla dessa fantastiska dagar och kvällar. Veckan i Lund sedan jag kom tillbaka har bestått av pizza med RIKTIG kebabsås hemma hos David och hans roomie, det var uppskattat även om pizzan lämnade mer att önska. Det kollades fotboll och även lite film. Veckan därefter har bestått av en massa tentaplugg. Jag har levt i raggsockar, mjukisar, tjocktröja och ingen BH, aaah, freedom. Efter att tentan var klar vankades det utgång. Jag begav mig till stan vid nio för att möta upp lite peeps i klassen och vi förfesta hemma hos Maximilian på Lunds Nation. Där körde vi dricklekar av alla dess slag. Därefter var det Hallands som gällde. Köade i dryga timmen, var inne i en timme, alldeles lagom. Pizza på det och kvällen var gjord.

Och igår var det kinesisk mat som gällde borta hos Eric på Kämnärs. The whole crew möttes upp utanför Willys, det handlades en massa gott och sen rockade vi i köket. Och jag lärde mig hur man gjorde dumplings! Det var vääääldigt gott och efter det spelades det Bezzerwizzer, vi drack lite rödvin och vi avslutade kvällen med marängswiss. Mycket bra kväll.

Nu är det squash som gäller men vi hörs inom en månad i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar