onsdag 14 december 2011

Ett lugn i stormen

ÄNTLIIIIIGEN!!!! Linjär algebra-tentan är gjord, nu bara en tenta kvar och den är i endimensionell analys sen är det hem och jul och mys. Efter tentan igår mellan två och sju, på kvällen, var det inte mycket att göra förutom att hetscykla ner till Wermlands nation för att tentasittningen började halv åtta.

Eftersom att det var precis efter tentan var det meningen att vi skulle ha ett lätt tema så det blev hattema. Ganska skönt, fast cirka en timma innan tentan visste jag fortfarande inte vad jag skulle ha på huvudet, vilket inte är något som man ska behöva oroa sig över en timma innan en av de jobbigaste tentorna i ettan. I vilket fall som helst fick jag ett samtal från Josefin som var på Buttericks och räddade min dag, då hon frågade om hon skulle köpa en hatt till mig också. Sagt och gjort, på kvällen var jag flygkapten.

Idag blir det en halvlugn dag, lite plugg men annars ganska ej tankeverksamhetskrävade uppgifter som korridorsstädning och förhoppningsvis lite tennis eller squash framåt kvällen. Imorn är det på't med plugget igen och då är det endims tentaplugg som står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar